Optical d.o.o.

Privredno društvo za usluge i trgovinu

Optical d.o.o.

Pozovite nas:
063/830-8107 ili 064/144-7899

Radno vreme:
Radnim danima 09-17h, subotom 10-14h

Podrška

Na ovoj stranici možete naći i preuzeti dokumentaciju vezanu za pravljenje PPPoE Internet konekcije, i naći rešenja za neke od najčešćih problema i odgovore na najčešća pitanja.

Uputstva za podešavanje Internet (PPPoE) konekcije

Uputstvo za podešavanje konekcije za Vaš opetarivni sistem dobijate prilikom potpisivanja ugovora. Ukoliko ste podešavanja izgubili, možete ih preuzeti klikom na odgovarajući link:

Ne radi Vam internet?

Pre nego što pozovete naš korisnički servis(link), proverite sledećih nekoliko stvari:

Greška 691

Ukoliko Vam prilikom pokretanja Internet konekcije sistem prijavi ovu grešku, moguća su 2 razloga:

  1. Niste izvršili uplatu za sledeći mesec, usled čega Vam je internet privremeno isključen.
  2. Pogrešno ste uneli kombinaciju korisničkog imena i šifre. Ponovo unesite oba tražena podatka u predviđena polja. Ukoliko niste sigurni koja je Vaša šifra ili korisničko ime, konsultujte potpisani ugovor.

Greška 678

Ukoliko Vam prilikom pokretanja Internet konekcije sistem prijavi ovu grešku, moguće je više razloga:

  1. Isključena Vam je Wireless/LAN kartica.
  2. Ispao vam je WLAN/LAN kabl is kućišta, ili nije dovoljno dobro pričvršćen.
  3. Ne radi pristupna tačka na koju ste povezani.
  4. Došlo je do prekida Interneta na celoj mreži.
  5. AP (ukoliko ga imate) nije konektovan na pristupnu tačku.
  6. Ostali nenavedeni slučajevi.

U ovom slučaju najbolje je da pozovete naš korisnički servis na broj telefona 037 418 300.

Ostalo

Ukoliko je Vaš kompjuter zaražen određenim vrstama virusa, oni će blokirati DNS saobraćaj, zauzeti celokupan Internet protok ili ga totalno onemogućiti. U tim slučajevima je potrebno izvršiti skeniranje celog operativnog sistema nekim antivirusnim paketom, a u određenim slučajevima je neophodno reinstalirati celokupan operativni sistem

Kao korisnici Optical-a, imate pravo na jednu besplatnu reinstalaciju sistema jednom godišnje!

Tehnička podrška:

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili problema sa funkcionisanjem Interneta, pozovite naš korisnički servis na broj telefona 037 418 300.

Radno vreme korisničkog servisa je:

  • Radnim danima: 09:00 - 17:00h
  • Subotom: 10:00 - 14:00h

Plaćanje Internet usluga

Uplatu interneta možete izvršiti na dva načina:

  1. U našoj kancelariji na adresi Majke Jugovića 27/3 (bivša Zakićeva ulica). U slučaju da uplatu vršite na ovaj način, Internet će Vam odmah biti uključen i nećete platiti bilo kakvu vrstu provizije koju naplaćuju banke.
  2. Opštom uplatnicom na bilo kojem poštanskom ili bankovnom šalteru. Brojevi računa na koje možete platiti su:
  • 165-21751-73 - Hipo Alpe Adria banka
  • 155-17245-73 - Čačanska banka

NAPOMENA: prilikom plaćanja uplatnicom, zbog načina funkcionisanja platnog prometa na teritoriji Republike Srbije, potrebno je između 24 i 48 sati pre nego što uplata prispe na račun Optical-a. Imajte u vidu ovu činjenicu prilikom vršenja uplate, i uplaćujte svoje obaveze minimum 2 dana pre isteka Internet vremena za tekuči mesec, kako ne bi dolazilo do prekida u funkcionisanju istog.